ادامه عملیات‌های گردان‌های قسام در ۲۲۴ امین روز جنگ شهادت یکی از فرماندهان گردان جنین در حمله هوایی رژیم صهیونیستی ویدئو | اعتراف بی بی سی به ناتوانی گنبد آهنین در رهگیری پهپادهای حزب الله حمله موشکی حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خانواده سربازان اسرائیلی دست به تظاهرات زدند چهره نزدیک به ابوبکر البغدادی دستگیر شد افتتاح اسکله آمریکا در غزه | حماس:مخالف حضور نظامیان خارجی هستیم ابوعبیده: برای جنگ فرسایشی طولانی مدت آماده هستیم شهادت یکی از فرماندهان حماس در لبنان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در مرز لبنان و سوریه + فیلم (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۵ پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی زیر آتش حزب‌الله (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید رئیس جمهور از سامانه شبیه‌ساز پل فرماندهی کشتی سازمان ملل: بیش از ۱.۴ میلیون نفر از سودان فرار کرده اند | قحطی در حال نزدیک شدن است لحظه شکار پهپاد آمریکایی بر فراز مأرب یمن + فیلم نفوذ حماس به سرویس‌های جاسوسی اسرائیل بیانیه راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی: حج، یک سفر معنوی انسان‌ساز و سرآغاز تحول و تعالی است رئیسی از بندر نوشهر بازدید کرد گلایه امام جمعه موقت تهران از مصوبه مجلس برای تعطیلی شنبه‌ها آیت‌الله علم‌الهدی: سیل اخیر یک بحران غافلگیرکننده بود| ابراز تسلیت به خانواده‌های داغدار مشهد و خراسان رضوی
سرخط خبرها

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی: امسال توپخانه دشمن، انتخابات را هدف گرفته است | تلاش می‌کنیم مشارکت ۶۰‌درصدی در انتخابات امسال محقق شود

  • کد خبر: ۱۷۲۱۰۰
  • ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی: امسال توپخانه دشمن، انتخابات را هدف گرفته است | تلاش می‌کنیم مشارکت ۶۰‌درصدی در انتخابات امسال محقق شود
معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه امسال انتخابات به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد سیاسی کشور پیش رو‌ست، گفت: در این میانه دشمن به فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای امید بسته و توپخانه تبلیغاتی خود را به سمت انتخابات هدف گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدهادی طباطبایی امروز، ۱۰ تیر، در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی اظهار کرد: مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور و به‌تبع آن استان ما انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری است.

وی با بیان اینکه سال‌۱۳۵۸ جمهوری اسلامی با محوریت انتخاب مردم برای کشور ما برگزیده شد، بیان کرد: نماد و بروز اسلامیت نظام اسلامی کشور ما ولایت فقیه و ظهور و بروز جمهوریت نظام در انتخابات متبلور است. امسال موضوع انتخابات اهمیتی دوچندان دارد، چراکه برای نخستین مرتبه‌ای است که مقام معظم رهبری از ابتدای سال به انتخابات اشاره داشتند و سلامت، امنیت، مشارکت و رقابتی‌بودن آن را چهار شاخص اصلی این رویداد سیاسی توصیف کردند.

طباطبایی تصریح کرد: ۲ شاخص نخست یعنی سلامت و امنیت وظیفه‌ای است که بر دوش ماست. در راستای اجرای این وظیفه امیدواریم حتی یک برگ رأی هم اشکالی پیدا نکند. در برگزاری انتخابات خط قرمز ما قانون انتخابات است. البته قانون انتخابات در حال تغییر است، اما تاکنون چیزی به ما ابلاغ نشده است.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر مشارکت و رقابتی‌بودن انتخابات یک وظیفه همگانی است. امسال در شرایطی انتخابات برگزار می‌شود که حوادث سال پیش را پشت سر گذشته‌ایم. در این میانه دشمن به فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای امید بسته و توپخانه تبلیغاتی خود را به سمت انتخابات هدف گرفته است.

طباطبایی تأکید کرد: در چنین فضایی لازم است روابط عمومی‌ها ور سانه‌ها پاسخگوی شبهات و تفرقه‌افکنی‌ها باشند و نباید بگذارند شبهه‌ای در ذهن مردم باقی بماند.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی افزود: جهاد تبیین و روشن‌نشان‌دادن آینده به مردم وظیفه رسانه‌ها و روابط عمومی‌هاست؛ بنابراین در این راستا ۴۳ سال پیشرفت انقلاب اسلامی را به مردم نشان دهید.

وی ادامه داد: مشکلات اقتصادی کشور بر کسی پوشیده نیست، اما باید توجه کرد که همه ما در یک جنگ اقتصادی قرار داریم.

طباطبایی با تأکید بر لزوم اطلاع‌رسانی دستاورد‌ها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی به خانواده و آشنایان بیان کرد: کشور ما پیشرفت‌های زیادی داشته، اما چرا کسی آن را عنوان نمی‌کند؟ البته متأسفانه ما هم در این زمینه سکوت کرده‌ایم.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی تأکید کرد: از این رو لازم است که پیشرفت‌ها را برشماریم، چراکه این دستاورد‌ها کار فرزندان همین آب و خاک بوده است.

وی اضافه کرد: دوره جنگ تحمیلی کشور ما کمبود سلاح داشت، اما امروز پنج میلیارد دلار از فروش سلاح درآمد داریم و هنگامی که سلاحی می‌فروشیم، کشور‌های قدرتمند عصبی و ناراحت می‌شوند.

طباطبایی ابراز امیدواری کرد، همه دستگاه‌ها وظایف خود را در قبال جهاد تبیین به‌درستی انجام دهند.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه هر یک درصد رأی در کشور معادل مشارکت ۴۷ هزار نفر است، اظهار کرد: متوسط مشارکت در کشور ۵۹‌درصد است، اما این رقم در خراسان رضوی ۶۳‌درصد ثبت شده است. برای انتخابات پیش رو باید تلاش کنیم که مشارکت ۶۰درصدی رقم بخورد.

وی تصریح کرد: از سوم خرداد امسال ستاد انتخابات استان تشکیل شد و هفت کمیته زیرمجموعه آن نیز شکل گرفت که همه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. از ۱۹ آذر امسال نیز دستور آغاز فرایند انتخابات توسط وزیر کشور صادر می‌شود. از همان زمان فرایند ثبت‌نام نامزد‌ها آغاز خواهد شد.

طباطبایی با اشاره به پیش‌ثبت‌نام در انتخابات بیان کرد: هنوز در این مورد موضوعی به‌صورت رسمی اعلام نشده است، اما در صورت اعلام، فرایند پیش‌ثبت‌نام نامزد‌ها ۲ ماه قبل از انتخابات آغاز خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->